Budowanie znanej marki

Dziś jak wiadomo Coca-Cola jest jednym z najczęściej wybieranych napojów wśród osób niezależnie od wieku. Dziś The Coca-Cola Company sponsoruje wiele imprez, festiwali. Reklamy telewizyjne dostosowane są do każdego klienta.Można, bowiem zauważyć reklamy z młodymi osobami, które będę trafiać do młodzieży. Jak i również spoty z osobami dużo starszymi. Ma to głównie na celu wzbudzenie pozytywnego wizerunku u każdego potencjalnego klienta. Oczywiście ważne jest logo firmy, które na przestrzeni lat nie zmieniło się aż tak bardzo. Zmiany można zauważyć w kolorach, które dziś stały się dużo bardziej wyraziste. Ważne jest to by zauważyć, że logo zawsze ma różnego rodzaju dodatki dostosowane czy to do ważnych wydarzeni czy też pór roku. I tak zimą logo coca-coli posiada choćby imitację puchu śniegowego czy też czapkę mikołaja. Z kolei w wakacje do logo dodawane są okulary przeciwsłoneczne, które jak wiadomo kojarzą się nam z słońcem. Tego typu zabiegi powodują, iż znak ten będzie zawsze zauważalny przez konsumenta, ale z drugiej strony nadal będzie mu się kojarzył z znaną i dobrą marką. Obecnie jak można zauważyć Coca-Cola na rynek wypuściła butelki z napojem, na których widnieją różne imiona. Dzięki temu sprzedaż znów się zwiększyła. Są to dobre i od lat stosowane strategie marketingowe, które w przypadku tak znanej i docenianej na całym świecie firmy sprawdzają się. . Na pewno taka forma reklamy powoduje, iż napój ten staje się wyznacznikiem młodości

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.