Polityka reklamy firmy

Logo jest znakiem, dzięki któremu istniejące firmy wyróżniają się na tle konkurencji. Poprzez dobranie swego znaku firmowego budują one zaufanie klientów. Logo pełni funkcję marketingową oraz informacyjną. Na pewno w dzisiejszych czasach znak ten powinien być łatwy do zapamiętania, ale również powinien przedstawiać idee, pomysł. Oczywiście musi być on wyróżniający się z pośród innych log. Według definicji logo jest graficznym symbolem, który ma reprezentować firmę, produkt czy też kraj jak w przypadku flagi. Słowo logo jest pochodne od słowa logotyp, czyli nazwa firmy lub jej skrót zapisany w charakterystyczny sposób. Trzeba jednak mieć na uwadze, że słowo logo jest pojęciem znacznie szerszym. Co ważne już w czasach starożytnych w przeróżny sposób oznaczano sklepy czy też inne publiczne miejsca. Przeważnie wówczas były to znaki proste od razu kojarzone z danym miejscem, czyli w przypadku szewca wieszał on znak buta. W Europie pierwsze loga powstawali już w 1340 roku. W Anglii robiono loga miejsc gdzie były sprzedawane złoto, srebro. Było to ważne gdyż tego typu sklepy, które nie posiadały specjalnych tzw. królewskich znaków nie mogły sprzedaż takich wyrobów. Z kolei w Ameryce pierwszymi znakami były metalowe cechy na bykach. Wypalano je na ich skórach tak by były one widoczne . Tego typu znaki były wyznacznikami właściciela rancza. Każdy z nich musiał mieć swój własny znak. Bardzo często były one związane z pochodzenie czy tez z historią rodziny.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.